پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
در مسیر توسعه عدالت‌محور

در مسیر توسعه عدالت‌محور

- 1402/08/27

در راستای توسعه عدالت‌محور اعضاء شورای اسلامی مشهدمقدس و مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی در نشستی با رئیس پارک علم و فناوری خراسان پیرامون افزایش همکاری‌ها گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، مسعود میرزائی شهرابی با تاکید بر فرمایش حضرت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر توسعه عدالت‌محور گفت: ایشان در فرمایشات خود بر معدن به جای نفت و امنیت غذایی توجه ویژه دارند و به همین دلیل در ابتدای دوره مدیریتی جدید با بررسی مزیت‌های مهم استان خراسان رضوی در سه محور صنایع معدنی، صنایع غذایی و کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی و زیارت ورود کردیم.

وی افزود: ما با اعلام طرح منش به دنبال این هستیم تا مردمی‌سازی صورت پذیرد و آحاد مردم با زیست‌بوم فناوری و نوآوری آشنا شوند در ادامه نقطه‌زنی کنیم و نوجوانان و جوانان را از همین ابتدای دوره انتخاب رشته به این سمت دعوت کنیم تا در حوزه فناوری و نوآوری و شکل‌دهی شرکت‌های فناور و نوآور ورود کنند و در نهایت شبکه‌سازی است تا همین نهضت ادامه پیدا کند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: در بررسی‌های اعلامی، پارک علم و فناوری خراسان با توجه به حضور صنایع کلان و برنامه‌های متفاوت در سه حوزه مزیت‌های اعلامی در تکمیل زنجیره علم تا ثروت موفق عمل کرده و پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: در حوزه خدمات شهرداری می‌توان از علم فناوری و نوآوری بهره‌برد و در این زمینه به استفاده از الگوی فناوری و نوآوری در خدمات شهری دست پیدا کرد.

در ادامه مجید دبیریان رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی مشهد مقدس گفت: تبیین ماموریت‌ها از جمله مهمترین اقدامات است به این معنی که باید ظرفیت‌ها و تهدیدها در این حوزه‌ها روشن شود تا مدیران دیگر بتوانند به درستی مسیر را پیش ببرند.

وی با اشاره به اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اگر هر مدیری در مسئولیت خود نگاه هم‌افزایی داشته باشد حتما اتفاقی که خواهد افتاد بهره‌گیری از ظرفیت‌های مغفول و جامانده در آن نهاد یا سازمان و در اختیار گذاشتن این ظرفیت‌ها به جوانان و کارآفرینان خواهد بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهدمقدس تصریح کرد: باید در کارخانه نوآوری مشهد یک تغییر بزرگ صورت پذیرد و از صرف اجاره دادن فضا و غیره به سمت رفع مشکلات شهری توسط شرکت‌های مستقر در این مجموعه و در نهایت هم‌افزایی در این مجموعه حرکت کرد.

در این جلسه سید حسین علوی - رئیس کمیسیون جوانان شورای اسلامی مشهدمقدس، امیردایی صراف - مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی، حسینعلی اخلاقی امیری – معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، مسعود جمشیدیان زرمهری – معاون توسعه پشتیبانی پارک علم و فناوری خراسان حضور داشتند.

دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان ابوذر امینی ابوذر امینی مسعود میرزائی شهرابی مسعود میرزائی شهرابی حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری سعیدی مقدم سعیدی مقدم